Helpdesk

Tilby kunder og besøkende et profesjonelt verktøy for å kontakte bedriften. Tilby chat når en konsulent er online, håndter supporthendvendelser med 'ticket' -organisering, tilby hjelp til selvhjelp med en samling af hjelpende artikler.

Norsk Kartra Partner

Noen punkter om helpdesk

01.

Tilgjengelighet

Ingen kan være tilgjengelige 24/7, men kundene dine kan fortsatt trenge støtte. Om du tilfeldigvis er frakoblet når en chatforespørsel dukker opp, vil systemet omdirigere kunden til å sende inn en melding via support-systemet.

02.

Last ned chatloggen

Vil du oppbevare support-samtalene til senere? Til å bedre support, FAQ eller til opplæring? Helpdesks lagrer hver samtale, slik at du kan hente og laste dem ned når det er behov.

03.

Call to Action

Landingssidens 'Call to Action' er handlingen det ønskes at besøkende skal utføre. Dette er oftest i form av datafangst hvor leads registreres og integreres med deres  CRM.